den som letar han finner.

jag börjar nästan få lust att lägga upp alla de underbara fina electrolåtar jag hittar på olika mp3bloggar runt omrking på internet. det finns så mycket godsaker där ute. jag kan nästan skatta min lyckliga stjärna för att nedladdningsprogrammen aldrig har funkat för mig (ända från napster via kazaa, limwire och bitcomet). pågrund av detta har jag alltid varit tvungen att gå den hårda vägen för att hitta musik. och kompis, mp3bloggar är din vän. jag har nu blivit något av en expert på att hitta underbara mp3-bloggar. som hittar musiken du gillar, åt dig! och jag älskar det.
image10
några av de låtar hugo har hittat på mp3-bloggar den senaste tiden

kommentarer;
Postat av: Felicia

åh, men du kan väl skriva lite länkar och sånt fint!

2008-01-07 @ 13:34:50
URL: http://tigerlilys.blogg.se
Postat av: hugo

felicia: jo det kan jag visst göra det

2008-01-07 @ 13:42:45
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0