Det snurrar i min skalle:::.

jag kanske borde säga nåt om att kent vann två grammisar igår, men det gör jag inte. istället säger jag att familjen vann pris för bästa video. till låten snurrar i min skalle om ni inte visste det. själv visste jag inte ens att det fanns någon video till den. ta en titt på den, den är verkligen kul. ja, kul. regissören har tagit en gammal(?) inspelning från en gudtjänst och sedan klippt och lekt med den. bäst är kvinnan som blir frälst och rådiggar till musiken!








Förresten tycker jag att dte är skitfult när man lägger in youtubefilmer såhär, men jag tänkte att det vore enklast för er skull.

kommentarer;
Postat av: Anonym

den videon är ball :P

2008-01-10 @ 22:12:09
Postat av: hugo

anonym: det är den verkligen!

2008-01-11 @ 06:56:48
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0