En helt vanlig torsdag

Idag var och är det torsdag. Turligt nog för mig hade vi studieförmiddag så jag började vid ett. Mindre turligt var att jag hade psykologiprov då. Det gick väl ganska bra. Dock önskar jag att jag hade pluggat mer. Prov i början av terminen är aldrig bra. Det var dock den sista psykologi lektionen, så hädanefter slutar jag efter lunch på torsdagar! lovely!
 så vid tre tiden efter provet kom jag på att mamma och jag imorses pratade om att vi skulle fixa nytt busskort (då dumma skånetrafiken ändrat en massa). mamma sa att hon kanske skulle åka in till stan. jag ringde och frågade och till min stora tur hade hon gjort det. vi tog en fika på mysiga café fenix, och samtalet lyckades glida in på byxor åt min ej närvarande lilla syster. det hela slutade att vi gick och köpte jeans åt mig! ett par fina med en gråsilvrig tvätt + en kobolt blå pikétröja från fred perry. jag älskar små oplanerade klädköp. vi fixade kortet, sen åkte jag hem och ikväll är jag tvungen att skriva en försenad psykologiuppgift, och revidera min projektplan något. imorgon är det fredag och jag ska kanske gå på bio.

kommentarer;
Postat av: kajsa

var ligger café fenix?

2008-01-17 @ 10:11:19
URL: http://kalaskatten.blogg.se
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0