manus fill the stages

jisses, jag har fått manus i överflöd. eller snarare förfrågningar om manus. först som jag redan har skrivit om vart det ett manus till rörligbilden som skulle funtas ihop. där rör det sig om ett filmmanus. men nu har jag även fått i uppgift att skriva ett teateramanus i min kurs i litterär gestaltning. det första vet ni redan vad det handlar om. det här nya däremot ska bli en en-aktare, som utspelar sig på en rymdstation, ödsligt belägen långt iväg. två personer som med ett högtfärdigt tal konverserar om sarkasm. det blir grejer det!
för övrigt håller det på att gå fel med internet, så enkelt är det.

kommentarer;
Postat av: liijna

hugo jag saknar dina blogginlägg. vart håller dem hus?

2008-01-24 @ 19:46:41
URL: http://linasvanberg.blogg.se
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0