smycken

det verkar som om alla nuförtiden vill, har eller funderar på att pierca/tatuera sig, och jag kan inte hjälpa att jag inte tycker det är speciellt snyggt. varken på tjejer eller killar. snarare än en utsmyckning så känns det som en befläckning av kroppen. sorry pojkar och flickor där ute, det är inte speciellt snyggt. och ja, jag är väl en smula konservativ.



ps. örhängen utgör ett undantagsfall .ds

kommentarer;
Postat av: moa

eller hur! jag håller fullständigt med, det är inte snyggt ett enda dugg.

2008-01-05 @ 13:24:31
URL: http://rainydaywoman.blogg.se
Postat av: kentmadde

jag gillar det, så länge det inte är för mycket som syns! :)1 räcker som är synlig :)

2008-01-10 @ 11:48:55
Postat av: hugo

madde: haha, dig vet jag ju att du gillar smycken madde ;) måttfullt gäller ju i primcip överallt. så även här. hoppas du inte blev allt för sårad :P

2008-01-10 @ 16:55:42
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0