10.

Jag skrev ett långt fint inlägg igår till bloggen igår från min mobil, lite väl långt kanske för jag hann loggas ut och inlägget gick förlorat. Synd för jag hade sådan fin inledning på det hela som ledde till en underbar övergång. så här skrev jag:

"En fylla är inte en riktig fylla utan lite ångest (och kvarglömda kläder). Detta skriver jag från min mobil. På ett tåg. påväg till Åre..."

Onsdagskvällen började väldigt trevligt med att jag fick en "tidig julklapp". En ny mobil, en nokia 7500 prism som jag gått och suktat efter hur länge som helst (Sen jag såg den i princip). Och den är precis lika snygg i verkligheten! Sedan åkte jag in till stan till kentmaddes förfest. där söp jag nathalie full under bordet, haha (det var inte lika illa som det låter). Dryckeslekar är farliga lekar btw. efter det var det 3:3 fest på class som gällde. det var movies night. jag hade min darth vader mask, och det kan jag säga uppskattades. men fy vad varmt det blev. inne på class dansade jag loss med trevligt folk, blandannat charlotta och moa, men även såklart mina osbyhoes. plus madelen som kvällen till ära hade joinat vårat studentfirande. alltid lika trevligt att träffa henne.
sent om sider när det var dags att åka hem upptäckte jag att jag hade glömt min jacka i linas bil, så där fick jag stå och huttra i de dryga tjugo minuterna det tod för pappa att ta sig in till stan och hämta mig.

Allt som allt en väldigt lyckad kväll och en värdig avslutning på höstterminen.

Ps. nu låter som det bara fanns tjejer med på min kväll, och visst var det en del killar med också, men när det kommer till kritan är det ju tjejerna som räknas ;)
men några killar ska få ett hedersomnämnade; magnus, tobbe, erik och malm. ds.



Nu ska jag ut och åka skidor i Åres vita backar. Status rapport kommer senare!



H g o

kommentarer;
Postat av: lijna

osbyhoes kunde man verkligen kalla oss i torsdags. som tur är efter kläderna och inte efter sättet, haha.

2007-12-22 @ 16:43:49
URL: http://linasvanberg.blogg.se
Postat av: hugo

haha, ja verkligen. inget illa menat dock ;)

2007-12-22 @ 17:14:51
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0