5.

Nu var sista lektionen för det här året avklarad. Det var ett stycke matte c lektion, vår lärare spelade trumpet, det var mysigt. Ni undrar säkert hur det gick med filmen jag gjorde klart igår, vi redovisade den idag och det blev väldigt lyckad. verkar som alla gillade den! lovely det första projektet inom media som har blivit riktigt lyckat måste jag nog påstå. snart slutar skolan, fast egentligen som jag skrev är den redan slut för mig, ledig imorgon och bara avslutning på torsdag. julklappsköp och klippning vankas morgondagen och på trosdag efter avslutningen ska vi några i klassen fika och sen på kvällen blir det festande som bara den. iallafall är det tänkt så. nu ropar diskmaskinen på mig, det är intressant och fruktansvärt irriterande. den piper. ja just det. ett annat stort framsteg idag. lyckades få min pappa att skänka mig de två flaskorna '06 glögg vi har stående, så de tar jag med mig på förfesten på torsdag. det och lite vodka jag har kvar. köper jag bara sen en ny skjorta, tvättar och stryker mina byxor och min kavaj. plus putsar skorna. kommer det bli en filmkväll utan dess like!

kommentarer;
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0