Åre - dag# 1

Statusraport från de vita vidderna.
Sådär nu är jag hemma igen från dagens skidåkning. nåväl hemma och hemma. tillbaks på hotellrummet då. som jag förövrigt är ensam om. har blivit unnad den lyxen att få ett eget rum. väldigt skönt. tyvärr ligger det i den gamla delen av hotellet och är inte alls lika flashigt som resten av min familjs rum. men å andra sidan kan jag spela musik hur mycket jag vill och jag har audrey hephburn på väggen, så det är okej. hur var skidåkning då? jo, jag trodde att jag hade tröttnat på att åka skidor. låt oss säga det enkelt. det har jag INTE! fy fan vad udnerbart det var. körde bara lite uppvärmingsåkning idag. imorgon blir det längre och lite mer häftiga backar. snart ska vi ner och äta mat. åre är trevligt.



      Pistview                         Audrey

kommentarer;
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0