Åre - sista dagen

Sitter på hotellrummet, i badrock, men laptopen i knät och slökollar på når skvallerprogram på tv. Jag känner mig otroligt avslappnad. och renrakad! jag testade mina nya rakprodukter (för typ fjärde gången) - and it  never gets boring!  man luktar så gott, haha.  ikväll så åker vi hem, tar natt-tåget klockan åtta, ska bli skönt att komma hem, även om det var väldigt trevligt att komma hit. väldigt avslappnande. och det är alltid kul att åka skidor. sen är ju dessutom det bästa att man får en vit jul!har jag tur kanske jag tar med mig lite snö hem.
vi ses därhemma!

kommentarer;
Postat av: lijna

och när vi ses, då äre pardey on som gäller ;D

2007-12-26 @ 15:01:53
URL: http://linasvanberg.blogg.se
Postat av: hugo

alltid lina, partey som fan!

2007-12-26 @ 15:35:52
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0