Mina klappar

nå, då var julafton över (fast inte julen ritkigt än). och då kanske det är läge att presentera vad jag fått i julklappsväg:

ett duktigt snyggt armbandsur [Gant Time]
- har länge velat ha ett armbandsur, en av de få saker jag verkligen önskade mig faktiskt, och detta är så fint så det knappt är sant. ni måste se det.

2 böcker av john ajvide lindqvist; 'låt den rätte komma in', 'pappersväggar'
- har läst hantering av odöda, hans andra bok. 'låt den rätte..' är hans debut som jag länge har varit sugen på att läsa. den andra visste jag inte ens att den hade kommit ut!

nokia 7500 prisma (tidig julklapp)
- fick den förra torsdagen, pappa rusade in på rummet och skrek SUPRISE, i pirncip. det snyggaste mobil jag någonsin skådat!

heroes säsong 1 - del 1
- även om jag kritiserat heroes litegrann, kan jag inte komma ifrån att det är väldigt underhållande. dessutom är serier bäst på dvd. så nu kan jag njuta av hela säsong ETT..................................del 1.... (när kommer del 2?)

karlar med stil
- en stilbok camila thulin, verkar vara ganska trevlig läsning. det är kul med mode och stil.

rakvårdsprodukter från The White Company,
- äntligen blir det roligt att raka sig!

dvd box på finska, aki kaurismäki
- tydligen en stor känd finsk regissör, något jag inte hade en aning om *pinsamt*. som tur är medföljer svensk text!

prenumeration på tidningen mac world
- inte läst tidningen förrut. but, u gotta love mac

en halsduk
- stickad av mormor, helmysig

presentkort à 400 kr (H&M)
- ett par nya byxor, ev. kalsonger

500 riksdaler
- jag överlever nyår!


c'est tout

kommentarer;
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0