Pepp och årslista

Jag är otroligt peppad inför nyårsafton, det kommer bli så kul. Och i övermorgon kommer pierre ner hit också, i år igen. Underbart trevligt! Innan jag spricker av längtan och förväntan passade jag på att ctrl+c & ctrl+v jennifers årslista och fylla i den, så att jag har det gjort innan det nya året kommer. varsågod.

GJORDE DU NÅGOT I ÅR SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT?
Jag såg vilda lejon

HÖLL DU NÅGRA AV DINA NYÅRSLÖFTEN? KOMMER DU HA NÅGRA NYA FÖR NÄSTA ÅR?
Jag kommer ej ihåg om jag hade några förra året, 08 ska jag börja träna mer. Simma.

BLEV NÅGON/NÅGRA AV DINA VÄNNER FÖRÄLDRAR I ÅR?
Nej inte såvitt jag vet.

DOG NÅGON SOM STOD DIG NÄRA?
Farfar

VILKA LÄNDER BESÖKTE DU?
Italien, Kenya, Tanzania, Danmark, Holland,

ÄR DET NÅGOT DU SAKNAR ÅR 2007 SOM DU VILL HA ÅR 2008?
Egen lägenhet, ett fast förhållande, 18års gräns på systemet, haha.

VILKET DATUM FRÅN ÅR 2007 KOMMER DU ALLTID MINNAS, OCH VARFÖR?
Inget jag kommer på, för att hade det varit några datum som jag aldrig skulle glömma. Så skulle jag väl veta dem nu. Eller jo kanske min födelsedag den 11e maj, min macbook <3

VAD VAR DIN STÖRSTA FRAMGÅNG 2007?
Glädjen, kläderna, håret, KÖRKORTET!

STÖRSTA MISSTAGET?
Sms-relationer

HAR DU VARIT SJUK ELLER SKADAT DIG?
Förkylningar, feber, inget allvarligt,

BÄSTA KÖPET?
Aux-sladden till datorn/stereon. Så mycket ljud för 50 kr!

VAD SPENDERADE DU MEST PENGAR PÅ?
kläder, sprit

GJORDE NÅGONTING DIG RIKTIGT GLAD?
Det är så mycket,

VILKA SÅNGER KOMMER ALLTID ATT PÅMINNA DIG OM ÅR 2007?
Det snurrar i min skalle, glad för en dag, umbrella, After every party we die

VAR DU GLADARE ELLER LEDSNARE I ÅR JÄMFÖRT MED TIDIGARE ÅR?
År 2007 var ett glatt år, ett lyckligt år

VAD ÖNSKAR DU ATT DU GJORT MER?
Tagit steget ut mer, vågat mer, tränat mer

VAD ÖNSKAR DU ATT DU GJORT MINDRE?
Suttit framför datorn orkeslös

HUR TILLBRINGADE DU JULEN?
I åre, snö och mys

HUR MÅNGA ONE NIGHT STANDS?
5

FAVORITPROGRAM PÅ TV?
LOST, Heroes, mythbusters

HATAR DU NÅGON NU SOM DU INTE HATADE I BÖRJAN AV ÅRET?
Säkert,

BÄSTA BOKEN DU LÄSTE I ÅR?
Pass (läst så mycket)

STÖRSTA MUSIKALISKA UPPTÄCKTEN?
Familjen, The Arcade Fire och IAMX helt klart

NÅGOT DU ÖNSKADE DIG OCH FICK?
En macbook, glädje och en underbar klass

NÅGOT DU ÖNSKADE DIG MEN INTE FICK?
En flickvän, och massa materiella grejer

ÅRETS BÄSTA FILM?
J A G Ä L S K A R L I T T L E M I S S S U N S H I N E !

VAD GJORDE DU PÅ DIN FÖDELSEDAG 2007? HUR MÅNGA ÅR FYLLDE DU?
Jag fyllde arton, på en fredag dessutom. Jag fick min mac och hade en otroligt trevlig kväll på krogen och blev kalasnittad (alla bjöd).

FINNS DET NÅGONTING SOM SKULLE GJORT DITT ÅR ÄNNU BÄTTRE?
Kanske, kanske inte



HUR SKULLE DU BESKRIVA DIN STIL ÅR 2007?
Jag bröt med poppen, i alla fall lite, i höst var det bara skjortor. Vi går in i mer manliga tider, sånt gillar jag,

VAD FICK DIG ATT MÅ BRA?
Festivalerna, människorna, världen!

VILKEN KÄNDIS VAR DU MEST SUGEN PÅ?
Oh, natalie portman är ju aldrig fel

VILKEN POLITISK DEBATT ENGAGERADE DIG MEST?
miljöfrågan

VEM SAKNADE DU?
farfar

DE BÄSTA NYA MÄNNISKORNA DU TRÄFFADE?
Malin, lina, eliot (+ alla ni andra med)

EN VÄRDEFULL LÄXA DU LÄRT DIG I ÅR?
Oroa dig inte för mycket i onödan, tyck inte synd om dig själv

CITERA EN SÅNGTEXT SOM SUMMERAR DITT ÅR;
?det snurrar i min skalle?

ÅRETS GRUPP; The Arcade Fire

ÅRETS SKIVA; Neon Bible

ÅRETS SINGEL; Det snurrar i min skalle

ÅRETS MAT; Kebab (hah)

ÅRETS DRYCK; Xanté

ÅRETS TIDNING; DVMAN

ÅRETS SEMESTER; Kenya Afrika

ÅRETS EFTERFEST; På club Isola med Kent,

ÅRETS UTEKVÄLL; Jag och håkans helnatt på emmaboda

ÅRETS PROJEKT; Lycka, Skåneresan

ÅRETS SÄMSTA; Min kropp

ÅRETS MEST ÖVERSKATTADE; Bloggar

ÅRETS MEST UNDERSKATTADE; TV-spelskvällar med gamla vänner

ÅRETS CRUSH; Electronica

ÅRETS KONSERT; IAMX, Arvika

ÅRETS LÅT; Det snurrar i min skalle - Familjen

ÅRETS COVER; Under mitt paraply



kommentarer;
Postat av: lijna

jag tycker minsann att "alla som inte dansar..." är en låt man kommer minnas från det här året, lätt :P
och du, är det jag som är den där lina? jag hoppas faktiskt det och är det det så blir jag väldigt väldigt glad! :D

2007-12-28 @ 19:30:30
URL: http://linasvanberg.blogg.se
Postat av: hugo

lina: ja men den kom ju så sent, men visst. troligen kommer man nog tänka på 07 när man hör den låten.
ja det är dig jag menar faktiskt :)

2007-12-28 @ 20:34:21
Postat av: lijna

väldigt sant, den kom sent. men den är bra ändå :D
åh, och du ska veta att du är en av de bästa nya människorna jag träffat. så det så! hoppas vi kalaisar snart igen, wehuu!

2007-12-29 @ 15:44:59
URL: http://linasvanberg.blogg.se
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0