don't tell me that!

Så var man här. JUst nu befinner jag mig i en liten lägenhet på hissingen. Den är 25 kvadrat stor, det vill säga skitliten. Det finns ett rum ett kök ett badrum och överallt på väggarna popaffischer. På golvet ligger mattor längs väggarna står förstärkare elgitarrer en bas ett NES en back med vinyler på sängen ligger en ukulele på bordet står en vinylsperlare  två syntar och en melodica. Välkommen till pierres lägenhet. Här sitter jag framför hans dator. Pierre själv är och jobbar. Jag har nyss lagat en god portion spaghetti carbonara. Bredvid mig står en rom och cola som jag sippar på då och då. Jag mår bra i göteborg. längtar till resten av folket kommer upp, jag saknar fest! imorgon ska jag upp tidigt och jobba. grupp EL3 tillhör jag, vi ska dra elkablar. Memo till mig själv: måste köpa en engångskamera.

kommentarer;
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0