Flyttlass går mot huvudstan och hela landet gungar

Titeln här ovan är hämtad från en låt av Björns Vänner, en av sveriges absolut bästa popgrupper. Nåväl, jag kanske skriver mer om dem en annan dag.

Jag är alltås uppe i stockholm nu, eller rättare sagt en bit utanför. Tills jag hittar en lägenhet ska jag bo hos min gudmor maggan, och det är där jag är nu. Jag har inte riktigt tillåtits att instalera mig än då mina föräldrar är med och ockuperar för tillfället det rum jag ska bo i. Men det känns bra ändå, rummet är vitt och fint. Jag ska köpa några planscher så att det blir lite mera mig. Om en vecka börjar skolan, spännande! Imorgon ska vi åka in till stan, spana in lägenheter, köpa jeans och fixa tunnelbanekort.

kommentarer;
Postat av: kajsa,

uppdatera snart sötnos, vill veta hur det går för dig.

2008-08-24 @ 17:28:10
URL: http://kalaskatten.blogg.se/
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0