I'm on my way out west

Om en timme stiger jag på bussen som tar mig in till kristianstad, därifrån med tåg till lund via buss till göteborg. som alla förstått av min kryptiska rubrik ska jag på way out west, gbgs stora musikfestival! Det blir första gången jag är där, jag ska jobba i EL3, misstänker att jag ska dra elsladdar och bygga scener. Det känns gött att ha jobb, eftersom jag får biljetten, och passen ligger dessutom inte ens på festivaltid, så vad förlorar jag.
Göteborg ska bli trevligt att återse, jag har nog inte varit där på 10 år, vi ses där uppe på västkusten.

kommentarer;
Postat av: sara

fan vad nice! hade du kul? :)

2008-08-13 @ 23:51:00
URL: http://latexsara.blogg.se/
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0