it pays to belong

Nu sticker jag iväg till popaganda. När man bor i storstan är det ju dumt att missa en sån här bra möjlighet att se grymma band. Ikväll tänker jag se säkert, the embassy, shout out louds, teddybears STHLM, herculues and loveaffair och sébastien tellier!


kommentarer;
Postat av: jennifer,

han är så sjuk het. jag blir lycklig varje gång jag ser en bild på honom, så... tack!

hoppas du har det bra

2008-08-29 @ 17:17:53
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Håkan

hej hugo!

parkens nya singel har släppts nu, du har kanske hört den. jag har varit vilsen lisa heter den och är grymt bra.

2008-08-30 @ 23:49:59
Postat av: hugo

jennifer; det var så lite så, tycker själv han är ashet!



Håkan; har jag inte hört, tack som fan för tipset!

2008-08-31 @ 02:03:28
Postat av: liijna

jag är avundsjuk. hade också velat vara i storstaden och se bra band. men snart kommer jag... =>

2008-08-31 @ 17:45:26
URL: http://linasvanberg.blogg.se/
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0