julklappar

jag tvekade först om jag skulle skriva ett julklappsinlägg eller inte men eftersom kajsa har gjort det och jag inte har såmycket annat att göra just nu, så kommer här ett julklappsinlägg;

jag fick många fina klappar som jag är väldigt nöjd med; hells angels av hunter s. thompson, en apple airport express (trådlöst nätverk), assars kokbok, presentkort på urban outfitters, ett ribbstickat linne, visa mig hur man gör (en bok med 500 instruktioner om hur man gör allt från att sticka till att brygga arabiskt sött te), en rakborste och rakkräm, en ungfast form, 2500 kr, gears of war 2, björn borg kalsonger, trikoloren (filmbox med Krzysztof Kieslowskis den blå-, den vita- och den röda filmen) strumpor och kanske nåt till.

idag läser jag hells angels, spelar sällskapsspel med familjen och ikväll ska jag nog på konsert. god fortsättning mina vänner

kommentarer;
Postat av: jennifer,

önskar jag kunde traska ner till magazinet & träffa er allihopa.., tyvärr är inte allting så enkelt.

fick du inte kissochbajslowskis 'den bruna filmen'? [älskar det skämtet]

2008-12-25 @ 15:34:36
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: hugo

jennifer; haha, dagens bästa skämt helt klart! nej det är tråkigt att allt inte är så enkelt. men jag vill gärna traska hem till dig nån dag och träffas och dricka kaffe och prata. jag är hemma här i skåne ett tag till

2008-12-25 @ 16:30:47
Postat av: jennifer,

det ska väl gå att fixa på något sätt. skicka ett sms bara så ska jag se till att vara hemma då. kram

2008-12-25 @ 18:12:16
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Sandra

den röda filmen håller jag på att se, den är fin.

2008-12-25 @ 19:22:01
URL: http://sirsandrowandherarmy.blogg.se/
Postat av: hugo

jennifer; låter fint. vi får höras mer om det. kram



sandra; jag ser framemot att få avnjuta dem!

2008-12-25 @ 19:57:01
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0