Perrongen


I våras var jag med och hjälpte till på en kortfilmsinspelning i kristianstad och nu på torsdag kommer den gå upp på svt1. Filmen heter Perrongen och regisserades av en tjej som heter Thérèse Ahlbeck och som går sitt sista år på dramatiska institutets regiutbildning. Jag var såkallad runner boy och hjälpte till där det behövdes, blandannat fick jag skjutsa runt loa falkman i en golfbil. Jag är även med som statist vid ett tillfälle, men vet inte om det kom med i det slutgiltliga resultatet, men håll utkick efter mig, hah!

Klockan 21.45 går det på ettan, så missa inte det!


Från svts tv-tablå:

"21.45

Perrongen

Kortfilm. Alice är gravid med sitt första barn och ska möta sin mamma vid tågstationen. När hon sitter i väntrummet dyker plötsligt hennes pappa upp - som hon inte sett på 10 år. I rollerna: Loa Falkman och Ellen Mattsson. Regi: Thérèse Ahlbeck.

 

On location under inspelningen


kommentarer;
Postat av: Håkan

den va lite konstig tycker jag nog. däremot gjorde du ett väldigt stabilt framträdande framför kameran!!

2008-12-05 @ 17:25:17
Postat av: Märta

jag gillade den:) såg dig även framför kameran;)

2008-12-05 @ 19:52:43
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0