and slams it in his arms, his legs, his face, his neck

okej det här är ju onekligen lite läskigt. jag var nyss i den lokala mataffären här på ica för att handla toapapper och proviant för imorgon. jag stod bort vid frukterna när jag råkade höra hur en man pratade med bidträdet. han undrade ifall biträdet hade sett en äldre man med gula byxor och täckjacka . jag hörde inte allt, men jag är ganska säker på att jag hörde honom säga att mannen hade försvunnit här i området, och att han var efterlyst. som sagt kunde jag inte sätta allt i sitt sammanhang. men det kändes ganska kusligt som sagt.

kommentarer;
Postat av: kajsa,

oj! vad fint här blev! mycket bättre måste jag säga.. nu kan man läsa :)

2008-12-21 @ 23:20:18
URL: http://kalaskatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

kajsa; jag gillar det mycket bättre jag med

2008-12-21 @ 23:47:06
Postat av: jennifer,

jao, riktigt läskigt.

hoppas du har det bra & inte försvinner själv

2008-12-22 @ 02:03:21
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0