austria

Om cirka två timmar åker jag till österrike, skidor står på menyn. och skidåkning blir aldrig bättre än den i alperna. de senaste tre, möligtvis fyra åren har vi plus denna andra familj åkt ner till alperna. vi har åkt till italien alla andra åren, men det ligger precis på gränsen till österrike (där vi brukade vara alltså). så jag misstänker att skillnaden kommer bli marginell. mycket skidor, schnitzel och öl utlovas iallafall och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag längtar å det grövsta. jag ser sjukt mycket fram emot det!
dock så innebär det att jag inte kommer kunna blogga på en vecka, men jag antar att ingen kommer märka eller sakna det, hah.

igår så var jag i danmarks huvudstad (köpenhamn, för de som inte vet det) och såg the cure(!). det var mäktigt, som fan. och långt, som fan. lite för långt faktiskt, jag har aldrig i hela mitt liv varit på en sådan lång konsert. tre timmar höll de på. men det var grymt bra mina vänner. och nu kan jag äntligen skryta med att jag har sett the cure.

auf widersen (jag vet, min tyska suger)


vi ses på autoban!










kommentarer;
Postat av: liijna

duu hugo, det var det dummaste! börja blogga igen, jag saknar ditt skrivande.

2008-02-25 @ 18:27:39
URL: http://linasvanberg.blogg.se
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0