Söndag

Välkommen till sista dagen i veckan, just nu vecka 5, den 3 februari 2008. Om exakt tio dagar ska jag till Köpenhamn för att se The Cure, och det är precis lika sjukt stort som det låter! ?cut here? är bästa låten, och dessutom fyller min syster år.

Imorgon är det tänkt att första versionen av projektarbetet ska lämnas in, plus slutdokumentationen och loggboken. "Känn ingen press hugo", så ni kanske förstår vad jag har ägnat mig åt idag? Mega man III, yes rätt svar! Nej men skämt åsido, jag har jobbat med slutdokumentationen det mesta av dagen. Lyssnat på romantisk och peppande musik och käkat lite lite Ben jerry glass. Det är ett segt arbete, men samtidigt ganska kul eftersom man får vara självkritisk. På tal om självkritik så är det fruktansvärt tråkigt, för andra. Jag vill inte höra hur folk rackar ner på sig själva, det är mest bara jobbigt och dessutom inte alls smickrande någonstans. Okej att man inte har världens bästa självförtroende, men att alltid förklara bort saker och skylla på sig själv gör det hela inte det minsta bättre.
Det där var ett sidospår, runt fyra tiden bestämde jag mig att jag hade gjort mig förtjänt av en paus. Något om inte alls var sant. Så jag åkte återigen över till Anton för lite pixelnostalgi och spelade mega man i två timmar.
Nu är dokumentationen så klar den kan bli just nu, och jag ska istället lägga mitt krut på trailern, och försöka att inte komma i säng allt för sent.

Förresten, om ni undrar om jag hade kul på 3:3-fetsen i fredags, så ja. Jag hade väldigt trevligt.

jag bjuder på en fin låt att lyssna på söndagar

>>>Bob dylan - I want you [mp3] [alt länk]<<<

kommentarer;
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0