tisonstorsdag

Hej en total randomlista som jag slänger in bara sådär. Den som orkar läsa igenom hela kan få en förklaring varför jag inte skrev nåt i tisdags och igår.

Vilka är ditt favoritpar skor? mina fredperry sneakers, men jag är i starkt behov av nya skor, gärna stövlar av något slag

Vad gör du? Väntar på att mad men ska börja

När drack du sprit senast? I lördags, min syster bjöd på lite gin,

Har du lugg? det blir bäst så

Fest eller slacking? fest!

Gillar du sport? innerst inne gör jag nog det, curling är den bästa tv-sporten i världshistorien

Vill du ha barn? Ja det vill jag, gärna innan jag blir för gammal

Vilka språk kan du? Svenska, engelska et un peu francais

Borde man röka på pubar? Det hade varit rätt trevligt, men den där sociala saken när man går uy och röker försvinner ju. Fast samtidigt så är dte så nedrans kallt nu, så ja.

Är du stolt över ditt liv? Ja det måste jag påstå

Vilken låt lyssnade du på senast? Åkrar och himmel med björns vänner

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Tokyo

Har du ngt djur? nej, tyvärr

Har du ngr trummor? två par donkey konga trummor (!)

Tittar du mkt på tv? Ytterst sällan, förutom torsdagar då; MAD MEN!

Har du varit med i lokaltidningen? Ja en eller annan gång antar jag, mest av ren slump

Vad kostar det du har på dig? Jag sitter i min pyjamas så jag har inte så stor koll, dock kan väl t-shirten från urban out fiters gå på 300 kr

Vilken färg har dina väggar? ljusblå, det lär vara harmoniskt, men jag vill måla om mitt rum

Vad gör du när du inte kan sova? Ser på film, är kreativ läser bok och äter nattmacka.

Har du duschat idag? alldeles nyss

Vad gör du om ett år? Förhoppningsvis går jag på en flashig filmutbildning isthlm och har en egen jättemysig lägenhet

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? jag älskar horoskop

Brukar du svära mkt? så lite som möjligt

Bästa fikat? de som är mysiga

Det dyraste du äger? min mac book pro antar jag

Favoritpålägg? ost

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
fyra nyanser av grå

Vad lyssnar du på just nu? the sound of silence

Vad åt du senast? ost och skinkpaj

Hårfärg? rödbrun

Favoritmånad? Maj och juli

Favoritdag? Fredag I'm in love

Choklad eller vanilj? vanilj, tyucker choklad är överskattat

Vad har du för färg på tandborsten? den är trendigt svartvit i hi-tech mönster


så. då var det avklarat. anledning då till att jag inte skrev. i tisdags var jag nog bara lat, och sjukt trött dessutom. hade suttit uppe med mitt projektarbete väldigt länge och skolan bara släpade sig fram, gick tillochmed så långt att jag skolkade sista matte lektionen, något jag har lite dåligt samvete över då jag lämnade en klasskompis i sticket. förlåt. den andra anledningen stavas: F N  R O L L S P E L. på något vänster blev jag med lurad/tvingad i bästa kgb-stil att ställa upp i fn-rollspelet med mina vänner carl och håkan. landet vi representerar? vitryssland. och detta är vad jag hållit på med hela onsdagen och torsdagen.

Det hela är väldigt intressant, fruktansvärt långdraget och ganska roligt. speciellt eftersom vi får spöka ut oss i ryska pälsmössor, pälsrockar och kommunistiska pins. jag erkänner, det är därför jag gör det. jag tänker inte börja dra upp en massa politiskt tjafs, då varken jag eller ni orkar läsa om det.
i övrigt hade jag en trevlig fika med moa igår, fast jag var så trött att jag är rädd att jag inte var så social som jag önskade vara. nu börjar äntligen mad men, och därmed har det här blogginlägget fyllt sitt syfte.

spatziba 


kommentarer;
Postat av: liijna

det kändes lite tomt på matten utan dig måste jag erkänna, men vi får räkna mer nästa vecka ;)

2008-02-08 @ 08:17:28
URL: http://linasvanberg.blogg.se
Postat av: hugo

liijna- vi får helt klart göra det!

2008-02-09 @ 17:52:33
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0