Bangkok

Sjukare än sjukast. Befinner mig i bangkok i en svit på 270 kvadratmeter, med 3 sovrum, 3 badrum, kök, vardagsrum, tvättstuga och 4 balkonger!
Sanslöst.
Förövrigt så älskar jag bangkok, det är en storstad på riktigt. Hi-tech sådan också med coola asiater överallt, och massvis med häftiga affärer. Bara en sådan sak att tunnelbanan går uppe i luften.
Idag har vi varit på en otroligt stor marknad under små hus, så den är ungefär lika mycket inomhus som utomhus och helt gigantisk. Köpte två snygga t-shirts för ca 50 kr, + en beatles väska för 40 kr. Agnes köpte snygga brillor för en tjuga. Billigt är bara förnamnet, och mina tröjor var inte ens kopior. Folk hade sina affärer (eller filialer) inne i marknaden.
Imorgon ska vi åka till det största köpcentret jag någonsin har sätt, vi var dit på smakprov idag. Det tog ca en halvtimme att bara gå igenom den första våningen (utan att kolla några affärer) och det finns sju stycken (våningar)!  
Jag är hemma igen på torsdag och jag missar er alla väldigt mycket!

/hugo

kommentarer;
Postat av: jennifer,

hugo, ska du till way out west?

2008-07-20 @ 19:04:34
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: liijna

jag är avundsjuk på dig hugo!

2008-07-21 @ 10:45:04
URL: http://linasvanberg.blogg.se/
Postat av: hugo

jennifer; jag har fått jobb där. så nu måste jag dit, hah!



lijna; you should be. ha det så kul på rasslebygd!

2008-07-24 @ 09:47:29
Postat av: jennifer,

kalas! då ses vi där

2008-07-24 @ 11:55:07
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0