Mina drömmars ö



Om lite mindre än två timmar åker jag ifrån Åhus, Skåne, Sverige till hit, ön på bilden. En ö vid namn Koh Samui - Kokospalms ön (grovt översatt), den ligger i Siambukten i Thailand och det är verkligen ett paradis på jorden. Hit längtar jag alltid, och imorgon kommer jag ligga där på stranden, med en god bok i handen och ett svalkande glas isté vid min sida. Vi hörs om några veckor.

//Hugo


kommentarer;
Postat av: liijna

hugo, jag saknar dig. vi har inte setts sedan studentdagen. det är jättelängesen om man jämför med hur vi sågs innan. åh :/

2008-07-10 @ 09:24:02
URL: http://linasvanberg.blogg.se/
Postat av: hugo

lina. jag vet, vi maste ses snart. saknar dig med

2008-07-16 @ 13:07:17
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0