grattis C4

för att ni är underbart bra på att informera era elver om vad som gäller!
Jag sitter här i skolan just nu, klockan är 23 minuter över åtta och egentligen kunde jag ha sovit nu. För det visade sig när jag kom in till skolan idag att alla 3or har tid på sig idag för att förbereda sina projektarbeten tills imorgon (då allt ska redovisas). Något som visserligen är bra, men man kunde ju ha fått reda på det innan man åkte in hit....

Btw, så  lägger jag upp filmen på youtube så kan ni ju se den där, lämna gärna en kommentar så kan jag använda mig av den i min slutdokumentation.

kommentarer;
Postat av: kentmadde

länken till youtube då? :)

2008-03-10 @ 16:30:57
Postat av: hugo

kommer imorgon madde, premiär på redovisningen, hah

2008-03-10 @ 17:55:15
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0