Jennifer 20 år - GRATTIS!

Idag fyller min nära och kära vän jennifer tjugo år, typ den dagen i ens liv man längtar mest efter! (för att man då får köpa alkoholm rätt tragiskt egentligen, hah).

Jag kommer ihåg första gången jag träffade jennifer, det var konsert på perrongen i hässleholm som på den gamla goda tiden. vilket band som spelade kommer jag inte ihåg, men jag kommer ihåg att jennifer hade på sig en rock med kurt cobain på ryggen och att hon var den underbaraste person jag träffat i hela mitt liv. Hon berättade för mig att alla har en egen kentlåt, och vi undrade vart vi båda hade hållit hus i varandras liv fram till dess. Min kentlåt är chans, jennifers; berg och dalvana.
Sen dess har det varit många hårfärger, många minnen och många underbara stunder tillsammans, så grattis GRATTIS JENNIFER på din stora stora dag, hoppas du får äta mycket smörgåstårta! Tjugo år, tänka sig :)

om ni vill säga grattis till henne hittar ni henne här!

image49

     

kommentarer;
Postat av: malin

haha, vad söta ni var!

2008-03-13 @ 20:58:37
URL: http://teochapelsiner.blogg.se
Postat av: hugo

malin- tack malin, vi var små söta poppare ^^

2008-03-13 @ 21:10:14
Postat av: anna.

kärlek till er båda :*

2008-03-14 @ 12:49:09
Postat av: jennifer,

ååh, vad underbar du är. tack för allt, älskling

2008-03-15 @ 11:57:35
URL: http://hellobenjamin.blogg.se
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0