Skåneresan is coming back!

Igår så var robin här och vi pratade lite om framtiden för royal deer productions och framförallt om skåneresan, och vi ska snart snart göra nya avsnitt och ge till folket. För er som kanske inte vet vad skåneresan är för något, så är det internetbaserade humorserie/reseprogram där vi åker runt i skåne och presenterar städer. Ganska så kul, och väldigt uppskattat, första avsnittet har nästan 3,000 tittar på youtube :)

Jag och robin (2/3 av royal deer) gjorde även en videoblogg som berättar lite om det hela, det var verkligen sjukt kul att göra en sån. Jan funderar allvarligt på att göra flera sådana och ha här på bloggen. Så vänta er mer avsnitt av skåneresan och fram tills dess kan ni ju kolla på de gamla!


skåneresan avsnitt ett - Åhus

>>>http://www.youtube.com/user/RoyalDeerProduction<<< --kolla in resten av avsnitten här!

kommentarer;
Postat av: liijna

det är så himla roligt, skåneresan. hihahu! alltså hugo, jag saknar dig! och jag är nyfiken på vad du fick på ditt matteprov :)

2008-03-19 @ 23:54:40
URL: http://linasvanberg.blogg.se
Postat av: Helene

Nej! (Ja!) Jag stod i tältet till vänster och sålde glass när ni spelade in det här!

2008-04-16 @ 20:11:12
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0