Åka till stockholm

Imorgon åker jag upp till hufvudstaden, för att på tisdag gå på en intervju jag har blivit kallad till.
Det är för en utbildning till TV-producent som jag har sökt, jag tycler det är helt otroligt häftigt att jag har blivit kallad!
Jag ser även fram emot att få åka tåg, jag älskar att åka tåg. Hoppas jag åker framlänges. På tåget ska jag börja skriva på en nytt filmmanus hade jag tänkt, 'Johan och Rebecca' ska det nog heta. Annars ska jag titta på utsikten, göra lite skolarbete och lyssna på P3-dokumentärer. Det är mitt absolut bästa tidsfördriv nu förtiden. Jag har laddat hem alla deras podcasts och kan numera allt om Lasermannen, Skandia-affären, Bordellhärvan, Det Svenska Kärnvapenprogramet, Skomakarligan osv.
Ladda hem du med och bli duktigt allmänbildad, de är skitbra!
Sen ska jag nog förbereda mig lite inför intervjun med, fast jag kör nog mest på att vara mig själv, vara öppen och ärlig. Det brukar funka.

Så gott folk, önska mig lycka till så kanske ni får se Skåneresan på SVT en vacker dag :)

image101

kommentarer;
Postat av: jennifer,

hoppas allt gått bra & kommer gå bra.
jag hälsar på dig så snart du är inflyttad^^

2008-05-22 @ 18:01:54
URL: http://hellobenjamin.blogg.se
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0