Everyday is like sunday

Det har varit en härlig söndag idag. Jag tillbringade den med ola. Han är uppe här i stockholm på praktik, och har varit här några veckor nu. Men vi har inte hunnit ses särskilt mycket eftersom han jobbar galet mycket och sent. Men idag var han ledig iallafall. När vi mötes ute snöade det något otroligt, snön kom helt plötsligt från ingenstans och snart var hela himlen full av den. Blött var det, fast jag gillar snö ändå. Synd bara att den smalt bort direkt. Vi begav oss till söder och hittade en turkisk restaurang där vi käkade lunch. Gott, men lite salt kanske. Efter det tog vi en kopp kaffe och varsin bulle på ett fik jag inte minns namnet på, men det ligger mitt emot waynes på götgatan iallafall. Efter det begav vi oss hem till mig, och här har vi suttit och spelat fallout 3 (ja det är ett tv-spel) fram tills nyss då han åkte hem. Det var kul att få umgås med min gamle vän en hel dag. Det är nog det jag saknar mest med skåne. Alla mina vänner, och att bara umgås en hel dag och inte göra så mycket. Jag får se till att skaffa lite goda vänner här i stan, speciellt eftersom jag ska bo här i två år till minst.

kommentarer;
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0