Posten

Fick ett brev, ett riktigt ordentlig vaderat brev. Det kom idag, från england. Pappa hade skickat det. I det vaderade gula brevet låg en skiva i härligt pappomslag, ett väldigt fint omslag, med gruppen Glasvegas. Hade aldrig hört talas om gruppen men blev såklart glad när det kom en skiva på posten. Så lätt nyfiken stoppade jag in den i datorn och mötes av en slags rock inte helt olik spiritulized. dvs ganska bombastisk. Jag har bara hunnit med en genomlysning och det jag hört gillar jag. Inte det bästa jag lyssnat på, men ändå intressant. Annars kan man ju alltid titta på omslaget!


kommentarer;
Postat av: Henke

Geraldine är en av de bättre låtarna som gjorts det här året. Plattan likaså!



Hoppas du har det fint där i hufvudstaden!

2008-09-24 @ 12:15:20
Postat av: Hugo

henke; Jag håller med på den punkten. Geraldine är bäst hitills av låtarna.Är dessutom nyfiken på parkens platta (har du den?), nordpolen och hello saferides nya.

2008-09-24 @ 14:25:20
Postat av: agnes

nice att veta att ens pappa gillar ens bror mer. ja, man blir bortglömd som mellanbarn... jag vill också ha paket!

2008-09-24 @ 19:17:42
URL: http://mesjours.blogg.se/
Postat av: Anonym

syster; vem vet, det kanske kommer ett litet paket till dig med! Btw, får lägenheten i övermorgon!! ! YAY!

2008-09-24 @ 21:14:35
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0