it allway starts with monday;

idag är det måndag och jag sitter och småhatar lite att aftereffects tar sån lång tid på sig att rendera min vinjett så att jag kan kolla på vad jag har gjort. borde skaffa mig en snabbare och kraftfullare dator. den som ändå hade pengar...
utanför fönstret snöar det. ganska onödigt tycker jag, eftersom jag vill ha vår och fåglar som kvittar fint. imorgon kommer carolin hit upp. det ska bli kul. vad som dock suger lite är att jag har massor att göra den här veckan. trist att det kommer gå över på henne, så att jag inte kan umgås så mycket som jag vill. men men, det ordnar nog sig. dessutom närmar sig inspelning av vårt program med stormsteg. det ska bli jäkligt kul! jag hoppas verkligen att det kommer bli bra det här. så bra att vi kan sälja det och bli rika, så rika att jag kan köpa en ny dator och rendera mina projekt snabbare. fan den håller fortfarande på, hmm, undrar om det hänt nått nytt på facebook...

kommentarer;
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0