burn the rope

ja ytterligare ett spelinlägg idag, men det här är för bra för inte dela med sig av. det är litet spel kallat, burn the rope, och som precis går ut på att bränna repet. spelet går att spela direkt i webläsaren och musik är grym.



burn the rope

kommentarer;
Postat av: moa

hah! jag testade det. fattade ingenting. jag bara, var är repet? sen bara råkade jag bränna det av misstag. fattade fortfarande ingenting... haha. sen fattade jag. musiken var kul. hoppas du har det fint i stockholm.

2009-01-10 @ 23:04:05
Postat av: hugo

muskien gör hela spelet. eller ja musiken är väl meningen med hela spelet. jag blev sjukt överraskad när jag först hörde den.

jo jag har det fint här, jag gillar stockholm, känner mig hemma här. hoppas att du också har det fint

2009-01-10 @ 23:12:50
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0