children wake up, hold your mistake up

jag är vaken mitt i natten och kan inte för hela mitt liv sova. jag har försökt nu i ett antal timmar. imorgon börjar tv-produktionenen igen. jag borde vara utvilad, men jag har beslutat att ge upp nu. tänker sätta igång my name is earl, lägga mig på soffan med täcket. har jag tur kanske jag somnar framför tvn (projektorn). vi får väl se om ett antal timmar då jag ska stiga upp och bege mig till skolan.

   ____________________________________________________

nope, har fortfarande inte somnat. och nu är det nog försent. ska nog snart äta frukost, duscha mig och göra annat som man brukar göra på morgonen. vad jag har lärt mig den här natte är att 'my name is earl' är fruktansvärt roligt. ni borde se det.
godmorgon förresten. mister crab guy är grymast.

kommentarer;
Postat av: jennifer,

jag gjorde precis samma sak i lördags; kunde inte somna så klockan två på natten började jag rengöra gamla 8-bitarspel & sen halva säsong 2 av my name is earl. inte utvilad kanske, men jag hade en bra natt :)

2009-01-07 @ 07:30:36
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: hugo

jennifer; kul att du också valde earl och hans vänner som ditt sällskap under natten. jag har också haft en bra natt. inte så utvilad jag heller. nu har jag iallafall varit iväg och köpt kaffe.

2009-01-07 @ 07:59:34
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0