cornelius




den här videon får mig verkligen att bli sugen på att festa, det är typ cobrasnake - the movie, och låten helt briljant. cornelius av  the bloody beetroots. jag trodde jag hade kommit ur electroperioden, men det måste bara ha varit en svacka för det här gör mig pepp som fan!

kommentarer;
Postat av: carl

en gång fast alltid fast. du kommer aldrig ur det hugo, hur mycket du än försöker.

2009-01-29 @ 19:41:23
Postat av: hugo

I guess you are right carl

2009-01-29 @ 21:20:04
Postat av: lina

riktigt bra låt och det stämmer bra, steve aoki är med i dem. steve aoki och bloody beetroots ska spela i sthlm på onsdag. hade jag varit du hade jag dragit dit (: dessutom ska bloody beetroots till arvika i sommar. tokigt!

2009-01-29 @ 23:11:31
URL: http://linasvanberg.blogg.se/
Postat av: hugo

lina; åh fan vad grymt. dit måste jag ju gå!

2009-01-30 @ 12:47:33
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0