en gammal bild från förr

såg att min vän carl hade lagt upp den här bilden som sin visningsbild på facebook, och dte väckte helt klart en del minnen från förr. bilden togs då jag gick i tvåan, som ett slags gruppfoto till skolkatalogen. det kom dock aldrig med, och vi trodde länge att bilden hade gått förlorad. så icke visade det sig. jag drog in bilden i photoshop och trixade lite med den så att det skulle bli mer passande. vad gruppen hette minns nog bara käck, men jag tror det var nåt på franska eller latin och innehöll ordet absinth. jisses vad coola vi var.


kommentarer;
Postat av: jennifer,

du kan omöjligt ha gått i ettan hugo. den togs ju för två år sedan

2009-01-05 @ 02:21:54
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: hugo

jennifer du har helt rätt. minnet verkar inte fungera så bra nu för tiden. har ändrat i texten nu.

2009-01-05 @ 13:13:09
Postat av: Käck

Post-romantic gentlmen något ^^

Carl har en hel bunt med snygga mixar på den med om jag inte minns fel. Dock blev den publiserad i Årsboken & tyvärr inte i skolkatalogen.

2009-01-14 @ 18:54:30
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0