every day feels like sunday (kinda)

jag är hemma uppe i lägenheten och precis som min klasskompis micke skrev, så är det en tisdag men känns som en söndag. imorgon börjar skolan igen, det ska bli mäkta kul att träffa klasskompisarna igen. vi ska börja lära oss adobe after effects, so mär ett program för specialeffekter och dylikt.
läget här uppe i stockholm är sig likt, det har dock snöat lite sen jag sist var här. idag ska jag packa upp min resväska, dona i lägenheten i allmänhet och i garderoben i synerhet. sedan ska jag installera mitt nya trådlösa nätverk och lyssna på klassisk musik. eller jag lyssnar på det redan nu. klassisk musik är underskattat på en tisdagsöndag.


kommentarer;
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0