when your best friend is hiding in your closet and you do not know what to do

jag lagar fetaostfylld kyckling, undrar hur det kommer gå. imorgon ska vi pitcha våra studiprogramidéer för lärarna och jag är lite nervös.

kommentarer;
Postat av: kajsa,

nervositet är positivt, dom allra bästa är alltid lite nervösa innan någonting viktigt. alltid en uppmuntrande tanke för mig :)

2009-01-21 @ 23:23:39
URL: http://kalaskatten.blogg.se/
Postat av: jennifer,

hej hugo, har du lust att hänga en stund på måndag? jag är i stockholm över dagen då, från lunchtid ungefär. jag hör av mig till dig under helgen :*

2009-01-22 @ 00:14:08
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: hugo

kajsa; ja och är man inte lite nervös så visar det ju att man riktigt bryr sig. dessutom blir det mer spännande om det är lite pirrigt.



jennifer; jag har jättegärna lust att hänga med dig på måndag! :) ja hör av dig så får vi bestämma mer, såg att du ville ta en sväng på weekday. dessutom måste du ju få se min lägenhet.

2009-01-22 @ 10:32:52
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0