another sunny day, i met you up in the garden

en välbehövlig söndagsro har infunnit sig i min lägenhet, jag är inte bakis idag, vilket fallet oftast brukar vara på söndagar. solen lyser in genom mina fönster, och jag känner mig verkligen tillfreds. det är verkligen skönt att jag har en lägenhet med stora fönster som vetter söderut, det gör att de dagar då det är sol ute, får jag ljus i lägenheten hela dagen. idag är en sådan dag. det är varm skön vårsol utanför. jag har precis bryggt en kopp kaffe och nu sitter jag här och myser i solen och lyssnar på the shins. veckan som har gått har verkligen varit hektisk. upp klockan sex för att ta sig ut till studion i tumba varje dag. jobba hårt hela dagen och sen hem och fila på grafik som behövde göras om o dylikt. detta har gjort att jag har varit tvungen att skjuta upp hela vardagen; äta ordentligt, städa, tvätta diska. sånt jag har tid och ork med att göra idag. skönt. nu om någon timma ska jag åka in till stan för att ta en fika med lina. allt känns väldigt bra just nu, på fredag kommer henke upp, ska bli kul att träffa honom igen, och helgen efter det kommer jennifer upp för att fira sin födelsedag. vad jag har saknat henne. hoppas solen lyser lika mykcet då.

kommentarer;
Postat av: jennifer,

om inte så får vi skina istället för solen.

saknar dig massvis. hoppas du får en fin tid innan jag dyker upp. puss

2009-03-02 @ 09:03:14
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0