this charming man;

idag var jag på favoritbutiken herr judit och inhandlade äntligen en hemskt tjusig kavaj. första gången jag la mina ögon på den här kavajen var för drygt en månad sen. så fort jag såg den föll den mig i smaken, och den satt perfekt. tyvärr var den lite för dyr just då och det var inte utan ett styng av sorg som jag hängde tillbaks den på galgen igen. det var synd, tänkte jag, bättre att glömma bort att den. så igår var jag återigen på judits för att titta på kläder, och där hängde fortfarande kavajen, som jag helt glömt bort, det var kärlek vid första ögonkastet - igen. men femtonhundra är fortfarande femtonhundra, så jag köpte inte kavajen den här gången heller. men alltmedan dagen gick kunde jag inte sluta tänka på kavajen, och hur fint det vore att strosa runt med den i ett vårsoligt stockholm. jag kände att jag inte skulle kunna sova gott om kvällarna och gräma mig resten av livet om jag inte köpte den kavajen. så det första jag gjorde imorse när jag vaknade var att ringa till judits och be dem lägga undan kavajen. och nu är jag en lycklig ägare till en turkos/blå italiensk kavaj av yppersta kvalité!


kommentarer;
Postat av: agnes

lilla gubbiga hugo. men jag gillar det!.

2009-03-06 @ 18:52:08
URL: http://mesjours.blogg.se/
Postat av: hugo

syster; gubbstilen is teh shit!

2009-03-06 @ 19:08:47
Postat av: jennifer,

mycket tjusigt hugo

2009-03-06 @ 20:08:48
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Emelie

fint ^^

2009-03-10 @ 21:40:33
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: mamma

ser lite slappt ut

2009-05-08 @ 00:33:59
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0