oh, you make me live

ikväll, hmm rättelse, inatt kommer en av mina bästa vänner upp hit. jennifer heter hon och är en väldlig söt och trevlig katt-tjej. henne har jag kännt ganska länge men inte sett på ett bra tag (eller jo, en kort stund en måndagseftermiddag, men det räknas knappt). 23.45 kommer hon upp hit och vi ska hitta på massvis med fantastiska saker i storstaden. synd bara att det är så mycket snö. jag hade velat ha vår ju. dessutom fyller hon år på fredag! det måste såklart firas storslaget, har bara imte riktigt funderat ut hur än. anyway, it's gonna be a blast!

kommentarer;
Postat av: jennifer,

vi måste ha partyhattar. hattar borde göras för alla tillfällen när jag väl tänker efter... nu ska jag göra matsäck att ta med mig på tåget, hih. ses snart kompis. kentkärlek!

2009-03-11 @ 10:01:16
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: agnes

hehe, i paris kan man inte ha vinterjacka. utan nu är de tunna härliga vårjackor, tygskor och sköna vårkvällar som gäller. yesbox. paris känns rätt fint just nu.

2009-03-11 @ 20:12:23
URL: http://mesjours.blogg.se/
Postat av: Käck

snö. ush låter jobbigt. Här är ju värsta vårkänslan! eller värsta och värsta. men kobinationen av solsken, plusgrader och festivalbandsläpp ger mig en känsla av vår iaf. :)

2009-03-12 @ 00:59:09
lämna dina spår här;

namn:
kom ihåg mig?

e-post;

url/bloggadress;

kommentar;

all that jazz
RSS 2.0